måndag 9 april 2012

Glad Påsk!

Nu är denna påsk gjord. Började skärtorsdagen med Spinning30 och Cx Worx, långfredagen bestod av Sh'bam på kvällen var det till att mysa med den äldre pojken och jag syndade med en Ben and Jerry glass (Chokladglassen med brownie bitar) mums. Försökte lura min man och son att dela den med mig för att den är så sjukt god och jag vet att jag äter upp den själv annars. 

Flyttade min vilodag från lördagen till söndagen eftersom jag måste anpassa träningen efter min mans jobb, så påskafton bestod av spinn/pump. Gissa om det resulterade i träningsvärk! Axlar, rygg, bröst, biceps och triceps. 

På söndagen hade vi vänner och svärfar över på påsklunch, det var trevligt och gott. Försökte aktivera våran rastlösa son med att måla påskägg, men han gav upp och hämtade en målarbok istället.

Och nu har jag börjat varva ned efter dagens aktiviteter. Sprungit efter sonen som tycker om att cykla, promenerat till affären med familjen även gossen på 3år var envis om att han skulle promenera och pass i form av Zumba och Cx Worx. Våran alldeles egen Anders höll i Cx Worxen och jag säger bara OJOJOJ!!! Han håller ju på att försvinna, stor skillnad, tror till och med att han var ny friserad. Ska bli kul att se våra för och efter bilder, tror man kommer få en AHA-upplevelse. Man ser ju vilken otrolig skillnad det har varit på både Lule och Pitegängen. 

Grattis allihop till lyckade resultat. 


2 kommentarer:

  1. Syntes inte att du ätit en burk B&J. Hoppas bilderna kommer snart för jag tycker det är så stor skillnad på alla andra!!
    Tack för att du kom på passen!

    SvaraRadera
  2. Ååå B&J är gött!! Hittar man bara balansen så kan man unna sig gott också. // Ann-Helen

    SvaraRadera