lördag 14 april 2012

Synden straffar en själv!

Måste börja med att gratulera vårt gäng till lyckade resultat! Vilken otrolig skillnad det är på alla. Jag hoppas att alla är nöjda över vad ni åstadkommit.

Nu har nästan denna vecka gått och jag har fått pinas för min B&J. Skämt & sido :) Jag har fortsatt kämpa på med träningen och springer hemifrån så fort jag kan. Som jag skrev tidigare så tycker jag om den nya CX:en och inbillar mig att den hjälper mig att få bort min mamma mage. Men om jag ska vara mer realistisk så tror jag att den hjälper mig i mitt yrke som undersköterska.

Så detta är vad jag har gjort i veckan:
Måndag: Zumba + CX Worx
Tisdag: Sh'bam + CX Worx
Onsdag: Spinning 30 + CX Worx
Torsdag: Spinning 30 + CX Worx
Fredag: Bodypump + Zumba
Lördag: Spinning 2

Ska vi då komma till veckans synder??
Vi börjar på torsdag då blev det MAX till middag. Men till min ursäkt så hade jag ju tränat på FM och sen var vi till badhuset med ungarna så ingen ides laga mat. Jag åt den nya guacemole burgarn men personligen tycker jag inte att det var en höjdare. Jag som helt ärligt trodde att allt med avokado gick hem. Man kanske ska vara glad att den inte passade mig i smaken.
På väg hem från MAX sa jag till min man att vad gott det skulle vara med glass. Till svar fick jag: Du får ju bara arbeta hårdare därefter. Tack min man för att du är så motiverande! Så nu har jag en ny B&J i frysen.

Idag har vi varit på stan och fikat med några vänner så det blev en skagen macka på Opalen till lunch, men som alltid tar jag alltid bort brödlocket (för att rädda mig litegrann) + att jag åt middag. Vi får se vad vågen/tabellerna visar på nästa BIA-mätning. Det är ett tag kvar till dess så det är bara att kämpa på till dess 27/4.




2 kommentarer:

  1. Har käkat B&J idag. Två nya smaker goda! Men vi vara flera och det blev över lite grann.
    Bra jobbat med träningen. Jag mäter den 26:te så man har ju nån vecka på att jobba bort glassen!

    SvaraRadera