söndag 27 maj 2012

En första rapport från Turkietresan

Hej allihopa
Det har varit dåligt med tid att rapportera från träningsresan i Side. Sitter nu och väntar på busstransfern till flygplatsen i Antalya. Veckan har varit fantastisk och jag kommer rapportera mer från den när jag nu kommer hem.

Kan redan nu berätta att träningsresultatet blivit femton pass under veckan och det känns verkligen i kroppen. Har bara missat ett sh'bam-pass, ett bodyvive-pass, löpskolan och ett bodystep-pass.

Tomas, Petra och Anna har varit fantastiska som instruktörer. Passen har varit supertrevliga, men jobbiga.

Jag är otroligt sliten i kroppen så nu blir det nog någon vilodag, tror jag. Men nu ärman ju riktigt uppe i varv.

En mycket nöjd och stolt Bubbe
(Som bara är lite störd över att syrran genomfört två pass mer)

Skickat från min iPad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar