onsdag 18 april 2012

Onsdag, efter uppehåll.

Hej igen allihopa som fortfarande läser denna blogg.

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men träningen fortlöper som vanligt 5-6 gånger i veckan, ordentlig kost, har gått ifrån prenet och kör nu ordentlig kost varje dag, vilket känns bra.

jag har lagt om träningen nu inför min uppladdning för att genomföra en svensk klassiker under 2012-2013. Kommer börja min resa med lidingöloppet som går i slutet av september 2012, och efter det har jag ett år på mig att genomföra: Vasaloppet, vätternrundan och vansbrosimmet.

Jag ororar mig mest för just lidingöloppet, jag är ingen löpare och detta är 30km terränglöpning. Jag har med tanke på att detta skall genomföras lagt om träningen till mycket mer cardiobaserad träning, med löpning och spinning, kombinerat med underhållsstyrka via bodypump.

Jag väger idag 81 kilo, vilket innebär drygt 12 kilo mindre än när vi började utmaningen, alla kläder är förstora, och jag har gått från att ha xl kläder till att ha medium.

Är otroligt stolt och det var nästan surrealistiskt att få se före och efter bilderna, det kändes sjukt "har jag vart så där fet?" var det enda jag kunde tänka på.

Nu känns det riktigt bra, och är otroligt laddad för min utmaning nu.

hoppas alla har det gott.

Kram Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar